Deklaracja dostępności
Czcionka: A A+ A++
Kontrast:

Informacja - obsługa klienta Próchnika 34 od 20 lipca

MOPR w Piotrkowie Trybunalskim informuje, iż od 20.07.2021r. obsługa klientów w Ośrodku ul. Próchnika 34 działa następująco:
Wydawanie decyzji administracyjnych w godzinach 8:00 - 9:00.

Przyjmowanie wniosków od godziny 9:00 do 12:00.

Po godzinie 12:00 wnioski prosimy wrzucać do urny.


 

Do budynku MOPR można wchodzić tylko wejściem głównym w założonej w sposób prawidłowy maseczce tj. zakrywającej nos i usta oraz dezynfekując dłonie. Z uwagi na konieczność zachowania dystansu społecznego (1,5m) liczba osób wchodzących do budynku musi być limitowana. W przypadku dużej liczby klientów, może nastąpić konieczność oczekiwania na swoją kolej na zewnątrz budynku , za co z góry przepraszamy.

Troszcząc się o Państwa bezpieczeństwo oraz chcąc zapewnić sprawną obsługę - bez konieczności stania w kolejce - zachęcamy do kontaktu telefonicznego   z pracownikami socjalnymi w celu omówienia sposobu załatwienia sprawy lub ustalenia terminu wizyty.
Prosimy dzwonić bezpośrednio na telefony komórkowe pracowników socjalnych bądź na  następujące  numery telefonów  stacjonarnych:

44 733 90 03
44 733 90 04
44 733 90 05
44 733 57 47
powrót