Deklaracja dostępności
Czcionka: A A+ A++
Kontrast:

Jak w czasie pandemii pomagamy rodzinom zastępczym?

Jak już dobrze wiemy, pandemia koronawirusa, to sytuacja nowa dla wszystkich, także dla pracowników Centrum Wsparcia Rodziny i Dziecka. Brak bezpośredniej obsługi klienta nie wpłynął jednak na sposób załatwienia spraw. Ciągłość pracy w zespole jest zapewniona. Jesteśmy dostępni dla wszystkich naszych klientów. Reagujemy, pomagamy, wspieramy!
Oferujemy stałe wsparcie swoich specjalistów. Za pomocą kanałów zdalnych komunikacji tj. rozmów telefonicznych, korespondencji mailowej przeprowadzamy liczne konsultacje, udzielamy porad, prowadzimy psychoedukację. GODZINY NASZEJ PRACY NIE ULEGŁY ZMIANIE - od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 - 15.30 obejmujemy rodziny wsparciem asystenta,  koordynatora.  Prowadząc rozmowy wspierające równocześnie podnosimy poziom wiedzy z zakresu przeciwdziałania rozpowszechnianiu koronawirusa. Informujemy o zaleceniach Ministra Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego w sprawie COVID – 19, pomagamy w uzyskaniu informacji na temat dodatkowej pomocy oraz załatwianiu spraw urzędowych.
 
Nowa organizacja pracy jest dla nas dużym wyznaniem bo co do zasady nasza działalność opiera się na bezpośrednim kontakcie z osobami potrzebującymi. Obecna rzeczywistość ogranicza te relacje ale nie wpływa na poziom wsparcia i chęć niesienia pomocy dla mieszkańców naszego miasta.
powrót